Post by riepesodacomp on Feb 10, 2022 8:44:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stumble Guys: Multiplayer Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stumble Guys: Multiplayer Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats onbeperkte bron ▞▞▞
▞▞▞ Stumble Guys: Multiplayer Royale 2022 version ▞▞▞
Het is leuk, maar kaarten zoals ijshoogten, de ruimtekaart en de superglijbaan zijn opgetuigd, wanneer je in het begin op het ijs glijdt, blijf je gewoon nemen en stuiteren, op geen enkele manier om te voltooien. In de ruimte val je op de ringen van de planeten, ook geen manier om te voltooien, BEGIN ME NIET EENS OP DE WATERGLIJBAAN!!!! wanneer je naar beneden glijdt WORD JE PISHED DOOR ANDERE PPL EN JE VALT GEWOON !!!!! En ook de kaart kiezen... Sommige zijn te oneerlijk, zoals voetbal, het andere team waar ik tegen ben, wint altijd bc daar BOTS!!!!!
Dit spel is zoooo! irriterend
Het is een geweldig spel en voegt niet veel toe, maar soms begint het te hangen en is de controle ervan ook moeilijk.
Als je een nieuw seizoen en een nieuwe speciale emote geeft, geef ons dan die stoot of knuffel-emote in de gratis pas 😒 omdat mensen die een premium pass kopen zowel knuffelen als trappen hebben en wat wij normale mensen doen 😒😭 en je hebt een nieuw kaartblok uitgebracht dass maar die kaart komt niet om te spelen, waarom heb je hem dan uitgebracht? 😖 Los dit probleem op, anders ga ik weg. Spelen sg 😒 (ASAP)
Voeg meer kaarten toe, als je in een party speelt, wordt het na elke game vernietigd, los dit probleem op en voeg daarna een toeschouwersoptie toe wanneer de speler sterft. Zodat we partijleden kunnen toekijken.
Kwee nie waarom het leuk is
Spel is goed, maar veel advertenties. Advertenties advertenties en advertenties. Spel loopt zo veel vertraging op. Verwijder advertenties.
Niet veel updates om eerlijk te zijn Gameplay wordt een beetje oud Zoals ik al zei, alles is goed, maar niet veel updates En de kans dat je een gratis skin krijgt, legendarisch is 00000000.1
Bovenkant
De game is geweldig, maar geef ons alsjeblieft de kans om met een beetje vertraging te spelen, je kunt de speler gewoon niet meteen uitschakelen tijdens het spelen
Doe alsjeblieft de speciale emotieq van het spel, het is niet eerlijk voor mensen die die emoties niet hebben en de glitches moeten echt verdwijnen, soms val ik gewoon door de kaart
Irritante advertenties telkens als ik het spel verlaat. Glitch naar beneden als er een vloer is en laat me in de leegte vallen, ook al is mijn internet 50 ms. Maar dat is niet het probleem, advertenties zijn het probleem. Als er geen advertenties zijn wanneer ik de gameplay verlaat, verander ik deze naar 5 sterren.
Ik hou echt van het spel, maar kun je alsjeblieft iets doen aan het vastlopen. Het glitches ook pls los het probleem op!
het spel is niet super leuk want je komt nooit als irste
Dit spel is een Brawl Stars-replica. Een geldklopperij. Het is een leuk spel, voor de eerste keer, daarna krijg je steeds weer dezelfde kaart. Ook al staat Over. 10-20 verschillende kaarten, je krijgt steeds weer dezelfde 1-3. Deze game leert je niets of verspilt tijd op een "goede manier", het zal je droog zuigen. Je personage zal uitglijden. Ook al ziet de grond er niet glibberig uit, en je wordt gematcht met mensen die veel langer hebben gespeeld dan jij. Trouwens, advertenties voor alles!
Stumble Guys: Multiplayer Royale ઍક્શન gjf
Ik heb een probleem ervaren waarbij mensen door me heen glinsteren en me omhoog lanceren. Het is raar. Ik kan sommige games niet winnen omdat iemand in de laatste seconde door mij heen gaat en wint. Edit: mijn ping en internetverbinding is prima. Reactie-edit: ik ben al behoorlijk in de gmae. Ik weet gewoon niet waarom oefenen iets te maken heeft met een glitch. Maar bedankt voor het werken aan deze storing!
Geweldig spel... Veel genoten... De advertenties zijn alleen maar vervelend, want na het beëindigen van elke wedstrijd verschijnt er een advertentie... Dat is allemaal zo leuk Gevuld met dit spel...
best goede afzetterij, ik haat het feit dat je, om gouden skins te krijgen, moet kijken naar toevoegingen voor edelstenen, zoals geef ons 25 of 50 edelstenen elke keer dat we een spel winnen, misschien krijg je meer spelers als je dat echt deed, en het enige wat ik haat hierover is de pas die je nodig hebt om er geld voor uit te geven, terwijl in de herfst jongens het gratis is:/
Gekke afzetterij
Wauw
Dit is een heel goed spel. mijn idee is bansq we willen niveaus in de volgende update zoals brons, zilver, goud, diamant enz. Ik geef dit spel 4 sterren omdat er een ping-probleem is.bansq dit spel wordt dood in India, dus help ons
Stumble Guys: Multiplayer Royale Akčné wks
Stumble Guys: Multiplayer Royale Azione opas
Ik haat deze app. De kaarten zijn moeilijk en het ding van de kaart dat ik het meest haat, blokkeerde altijd en het is laggy, ook waarom zou de block dash-kaart altijd de laatste kaartronde zijn ?! Ik haat de kaart! 😠😡
Het is een fantastisch spel en er is een enorme multiplayer-modus. Ik geef het 4 sterren omdat ik een update wil waarin we vrienden kunnen maken en hun wedstrijden kunnen bekijken en zelfs met hen kunnen spelen in de modus 1v1
Alles werkt geweldig, het springen en lopen, maar het is gewoon de vertraging. Ik weet dat het niet aan mij ligt, want ik heb geweldig internet, bijna elke server is traag.
Het is spijtig dat er niet genoeg wordt uitgelegd over de controls
Stumble Guys: Multiplayer Royale Action mxmi
Dit spel is het beste. Het is ook het spel voor familie, vrienden, stelletjes. We hebben elke week meer kaarten en minigames nodig!!!!!
Ik hou echt niet van The Gems System Het geeft maar 15 edelstenen per dag met 3 advertenties Dat is het gebruik Hoe we daarmee Stumble pass moeten kopen!
Stumble Guys: Multiplayer Royale 액션 erp
Echt een slechte game, ik haat het echt hoe de bug altijd gebeurt, zelfs na de update is de bug er nog steeds. En deze game gebruikte veel internet, dus als je internet niet snel maar oké is, blijft het achter. Verbeter alstublieft.
De besturing is verschrikkelijk. De turnig is zo traag en het houdt me ergens anders tegen. Als u vervolgens op de springknop drukt, springt u pas 3 seconden later.
Naar mijn mening was het de beste game, maar ik zal 4 sterren geven omdat er veel zijn zoals jungle roll kanon klimmen enz. Dus plz repareer de bug
Dit is een leuk spel, maar waar ik een hekel aan heb, is dat na elke wedstrijd die gekke advertentie op mijn scherm verschijnt en de andere reden is dat we geen premium pass kunnen krijgen, je moet er echt geld voor betalen, daarom heb ik drie beoordeeld sterren plz verbeter
Het is echt leuk, maar het is erg moeilijk op pc omdat je wasd niet kunt gebruiken, je moet het met je cursor pakken
dit zou de meest epische game in de geschiedenis ooit zijn, maar ik zit op een computer en ik kan niet tegelijkertijd rennen en springen om het obsicle-parcours daadwerkelijk te doen. Dus maak het alsjeblieft voor alle apparaten zoals een computer, laptop, en dat zou geweldig zijn! Bedankt!
Stumble Guys: Multiplayer Royale कार्रवाई wobl
Prachtig
Echt een leuk spel!
Jewels Legend - Match 3 Puzzle อาร์เคด ind