Post by riepesodacomp on Feb 10, 2022 9:11:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
Jeg gir dette 2 stjerner fordi du må betale kartene nå. du vil bare ha penger
Draw Puzzle - Draw one part ปริศนา htlv
I den nye oppdateringen kan jeg ikke engang åpne spillet jeg hater dette spillet hvis du står overfor det samme problemet slett dette dumme spillet jeg ga en stjerne da jeg ikke kan gi null
Dette spillet er laggy, kan du fikse det?
Ja... konsollversjonene er mye bedre enn denne versjonen, det kommer til å være 2 stjerner siden vi ikke får de eksakte tingene fra konsollversjonene og det har lurt tonnevis av folk som kjøpte ting fra dette spillet etter den oppdateringen ble realisert og fikk de fleste av dem sinte, vel det er jeg ikke.
👉🙏,,👈morsom slutt kul slutt bra👉,,🙏👈
Spillet er klønete og morsomt
Før er det veldig morsomt og morsomt XD, men nå lar det meg ikke spille, vær så snill å fikse denne feilen
Goat Simulator Simulation aaty
Ikke skal lyve dette er et fantastisk og så morsomt spill, men det det ødelegger er mikrotransaksjonene du må betale for å komme til andre kart, og det koster mer enn spillet faktisk kostet da du måtte betale for det, spillet er veldig morsomt og fint, men når du gjør alle disse tingene på det eneste kartet du har, blir du lei så du enten avinstallerer spillet eller betaler for andre kart som litt ødelegger det, men det er et fint spill generelt sett
skjermen er helt svart og jeg ventet tålmodig i 15 minutter, ingenting skjedde
Fjernet alle tidligere eide kart/geiter med siste oppdatering. Min versjon hadde alt tilgjengelig/tidligere kjøpt, nå er de borte. Litt ripoff for gamle spillere.
Ganske bra spill, men det er tøft å kontrollere bukken
Jeg liker dette, men jeg installerer det fortsatt, jeg vil bare se om det er et bra eller et dårlig spill
Dette spillet er superstort MB, men jeg liker det å spille, men MB er stort🤧🤧
Dette er barndomsspillet mitt! Jeg pleide å spille det mye da jeg var ung, jeg vil gjenopplive barndommen min! men når jeg laster ned, krasjer den stadig Jeg vil bare gjenopplive barndommen min igjen
Ikke så bra legg til gratis nivå og legg også til noen pistol og noen minispill
Beste
Jeg hater dette spillet ... før da jeg var litt yngre var nedlastingen av spillet raskere .. men nå er det veldig tregt! Dette er mitt barndomsspill, men nå må jeg vente i evigheter for å fullføre nedlastingen og installere spillet.
dette er meningen med morsomt og fantastisk
Det var morsomt, men det irriterte meg ved å legge til
Jeg hater hvordan når jeg har internettforbindelsen min på, står det vennligst slå på internettforbindelsen din, hvorfor? Det er allerede en stund siden jeg elsket dette spillet, men nå? Eh, litt verre der
Sier at det er et offline spill, slår seg av når du ikke er koblet til internett.
Det spillet er så morsomt og kult, men det eneste som er er at dollar er vanskelig å få tak, så fiks det
gi i det minste mer tid til kartprøver ALT av tingene er overpriset, OG geiter ER SÅÅÅ vanskelige å få tak i. GJØR ET SALG FOR TING ELLER mer tid til prøver i kartene
DET er liksom morsomt, men egentlig ikke fordi kartet er for kort og du må kjøpe andre kart urettferdig
vær så snill, legg til noen nye geitmus og ørn og vær så snill å oppdater geitesimulatoren kan bli med venn ok
Selv det sa offline det er online, og selv jeg har internett mitt på det sa ikke internett
Jeg gir den 1 stjerne fordi den er så laggy og du må betale for områder.
jeg virkelig! Lik dette spillet! Den har alle typer geiter og tge navn på geit som høy geit rovot geit er sååå morsomt
Det er ærlig talt utrolig, men alle andre har rett, det burde være en veiledning om hvordan man spiller og 1000 mynter om nøyaktig hvordan man får en geit som cool goat og mcgoat og deamau7 goat, så egentlig et tips eller veiledning om hvordan man får en enkelt geit denne oppdateringen ville vært FANTASTISK, og du bør også gjøre det så hvor mange poeng du får er hvor mange mynter du får som 49 000 poeng du får 49 mynter som ville vært flott hvis alle er enige, trykk ja
I virkeligheten likte jeg det veldig godt, men det er bare én ting som er litt skuffende med det, du får ikke alle kartene i motsetning til i datamaskinversjonen eller konsollversjonen du får alle kartene gratis uten å måtte betale for dem, dette er dumt. hvorfor må jeg betale for kart det er sånn hvert eneste ikoniske spill og når de må sette det på mobilenheten min må de få personen til å betale penger bare for å få ting jeg vet at noen spill er bra og de kjøper ting
Dette er så treg nedlasting, vennligst gjør det raskere
Ikke nødvendig for å oppdatere versjon.. sønnen min liker ikke å spille lenger
grafikk gjør fint så er din også fin jeg har sett på YouTube også er det så interessant spill hold det på slik
Dette spillet er veldig fint 😄 men 😩 noen deler av dette spillet er ikke gratis, vær så snill 😭 gjør disse delene gratis
Jeg liker dette spillet, men jeg skulle ønske det var flerspillerservere i det og fikset krasj og fikset feil, jeg håper dere kan fikse det
Dette spillet var bra, men kartet for lite, så jeg ga 2 stjerner.
Dette er nå favorittspillet mitt. Det jeg liker best er å vente et minutt, så kan du spille den andre DLC-en, og jeg kan kjøpe geiter med valutaen
2 stjerner? FORDI JEG KAN IKKE INSTALLERE DET ALLE APPENE MINE ER AVINSTALLERTE KAN DU FIKSE DET!?!?
Det er bra at ingenting vil skje når jeg gjør dette, og dette gjør ikke noe problem som de andre spillene takk alle sammen, vennligst hjelp de andre som har problemer, vær så snill
DETTE SPILLET ER DET DÅRLIGSTE SPILLET NÅR JEG PRØVER Å SPILLE DET SPARKER MEG UT SÅ NÅR JEG PRØVER DET IGJEN SPARKER DET MEG UT SÅ KOMMER JEG ENDELIG MED I SPILLET SÅ SLÅTT JEG MEG UT AV SPILLET JEG PRØVTE Å KOMME MED I SPILLET I 5 MINUTTER MEN DET LATER IKKE MEG DU BØR FÅ DEN MED PENGER DETTE ER EN SUMMEL FÅ IKKE DET VIL VÆRE DIN GB OG STOREGGEN DIN LYTT PÅ MEG OG IKKE FÅ DET DET KALDTE TID QND GB
Hvorfor jeg ikke kan spille dette spillet hvis jeg installerer det, og det vil si at appen ikke kan installeres Hvorfor vær så snill, jeg vil spille dette spillet
Jeg logget på det så det bare kastet meg ut, jeg prøvde flere ganger, men fungerte fortsatt ikke, vær så snill.
Fiks spillet når jeg prøver å laste inn spillet, setter det meg tilbake på startskjermen.
Søppel!!!!! Det er så LAGGING OG BUGGY !!!!! Jeg kan ikke engang spille!!!!!! SØPPELSPILL!!!!
Dette spillet er forferdelig, fargene er ikke riktige, og det er veldig vanskelig å til og med bevege seg.
Flott. Lekte flappy geit like irriterende som flappy bird. Fylte bestefars lille bstrd i kalkunen 😉 prøv å løpe inn i bålet i teltet det forvandler deg til en halmgeit som kan sette fyr på ting.
Det er et veldig morsomt spill, den mest morsomme og totalt sett beste simulatoren jeg vet, og ideen om å legge til TMNT i kloakken er bare FLOTT. Grunnen til at jeg setter 4 og ikke 5 stjerner er på grunn av mengden feil den har og at du må male mye for å låse opp de andre kartene uten å betale.